U bent hier

Reparatieservice

Fabrikanten streven ernaar producten te leveren met een hoge kwaliteit en een lange levensduur, in de meeste gevallen gewaarborgd door een fabrieksgarantie. Daarnaast heeft u wettelijk gezien recht op producten van een voldoende kwaliteit.

Ondanks kwaliteitscontroles kunnen defecten niet geheel worden uitgesloten. Mocht zich onverhoopt zo'n situatie voordoen, dan verzoeken wij u om de onderstaande procedure te volgen.

Meer dan 60% van alle reparatie-aanvragen het gevolg is van gebruikersfouten of simpele storingen betreft. U kunt een onnodige reparatie (waardoor u enkele weken lang uw product moet missen) voorkomen door:

  • de handleiding goed te raadplegen;
  • na te gaan of er een software- of firmware-update te vinden is op de website van de fabrikant;
  • telefonisch contact op te nemen met de (technische) helpdesk van de fabrikant.

Slijtage, verkeerd gebruik door de klant, schade toegebracht door de klant, achterstallig onderhoud en dergelijke vallen niet onder de garantie. In zulke gevallen komen eventuele transport-, reparatie- en/of vervangingskosten voor uw rekening.

Wilt u de herstelling liever via topored.be laten verlopen, dan verzoeken wij u vriendelijk de volgende procedure te volgen. Let op, wij nemen enkel herstellingen aan die bij ons aangekocht zijn.

  1. Neem contact op met onze klantenservice op e-mail info@topored.be.
  2. Onze medewerker noteert de klacht en stuurt u per e-mail een retourformulier toe.
  3. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  4. U ontvangt per e-mail instructies voor de verzending van het product.
  5. Na ontvangst van uw zending en verwerking van uw reparatie-aanvraag, ontvangt u een bevestiging per e-mail en sturen we uw defecte product naar een geautoriseerde servicepartner.
  6. U ontvangt van ons een e-mail zodra uw gerepareerde product weer naar u teruggestuurd word t. De gemiddelde reparatieduur bedraagt drie weken.